Minden, amit a PVP2 szerverről tudni érdemes. Interjú a tulajdonossal!

2013.01.29 22:58

Minden, amit a PVP2 szerverről tudni érdemes

A PVP2 szerver minden érdekességéről olvashattok ebben a cikkben. Készítettünk egy interjút a szerver tulajdonosával és a Team tagokkal, sokmindent megtudhattok, amit még szinte biztosan nem hallottatok a játékról!

Facebook: www.facebook.com/MagyarMetin2Szerverek

Jómagam a szerverről annyit szólnék, hogy egy mára egy kiváló és magas színvonalú játékká nőtte ki magát. Szorzói mind 1000%-osak ezért, mint a névből kiderült, egy pvp szerverről beszélünk. A fejlődés egyszerű és nem is kell a maximális szint, hogy te lehess a legerősebb.
Maximum 250-ig fejlődhettek. Hogy miért láthattok 254-es karaktereket? Erre a szerver tulajdonosa fog választ adni a következőkben.
Az én véleményem szerint nem igazán jön át az a mondtad, hogy "SÉ nélkül is lehet játszani"(SÉ=valódi pénzért vásáról ún. Sárkány Érmék amelyből az Item Shopban vásárolhatsz). Végül is lehet, de egyben nehéz is. Ennek segítése érdekében a játékosok rendelkezésére áll egy farm map ahol megfelelő felszereléssel (kb.) 15 perc alatt összegyűlik a 2 milliárd yang. Emellett nemrégiben a jól ismert lélek 3 is megnyitotta kapuit. Itt az új Topáz névre hallgató fegyvereket üthetitek ki nagy eséllyel, és kisebb eséllyel a fejlesztési tárgyakat hozzá, amiket viszont könnyedén eladhattok.
Megtalálhatók a játékban saját fejlesztésű itemek, mapok, mobok is! Ezek szépen növelik a játékélményt.
Az én nagy kedvenceim a céh háború és más birodalomban lakó játékosok halomra gyilkolása. Nagyon el is terjedtek az úgynevezett waros itemek. Ezek annyit takarnak, hogy 6-7 optba (opt azaz bónusz amelyeket a tárgyaitokba rakhattok/optolhattok) kétféle kaszt ellen védekezést optoltok és az első 4/5 optba minél több defet (def./defense=védelem) pakoltok. Apropó a 6-7 optcserélő beszerzése elég nehézkes, vagy más játékosoktól veszel (jó kis összegért), vagy az item shopból tudsz hozzájutni. Tehát nagy szerepet játszanak a céhek a játék életében és kiváló társaságokat is kialakítanak ennek köszönhetően.
Összességében én szeretem ezt a játékot és egy-két apróságot leszámítva egy kiváló szerverről van szó!


 

Interjú a tulajdonossal!

[SA]Amorf

A források teljes mértékben hitelesek! Csak Amorf válaszai a hivatalosak a szerverrel kapcsolatban! A többi Team tag mint magán ember válaszolt a kérdéseinkre!

 

Régebben te is játszottál Metin2-vel? Ha igen melyik szerveren?

Egészen gyermekkorom óta érdekelnek az MMORPG játékok, számomra ez sosem volt idegen terület. A metinnel jó két évvel ezelőtt ismerkedtem meg behatóbban és nagyon megtetszett. Több szervert is végig próbáltam, igyekeztem széleskörűen tájékozódni ebben a témában.


Miért alapítottad meg a szervert és honnan jött erre az ötlet?

Tulajdonképpen éppen az volt a vezérfonal, hogy sok szervert kipróbáltam, és mindegyikben volt valami jó, ami tetszett nekem, de egyiket sem tartottam olyannak, amiben minden olyan lenne, ahogy én szeretném.  Nyilvánvalóan ebből jött az ötlet, hogy mivel a szakmai (fejlesztői) tudásom megvan hozzá, létrehozok egy olyan szervert, amiről azt gondolom, hogy minden a helyén van benne.


A szerver elkészítésében milyen segítséget kaptál, Team-el dolgoztál vagy netán egyedül?

A játék egyik lényege, hogy az ember barátokat szerez, jól érzi magát egy közösségben. Én is szereztem barátokat, akikkel közösen gondolkodtunk egy-egy részleten. Azonban a szerver kidolgozását egyedül végeztem.


Mikor indult a szerver és azóta miket sikerült elérned az akkor felvetett célok közül?

A szerver 2011. novemberében indult. Azóta rengeteg újítással találkozhattak a játékosok, és itt elsősorban nem az új tárgyakra gondolok.  Néhány példa a teljesség igénye nélkül:  új mapok, új pályák, skillek, pvp-pontok, barátlistás GM-ek, szervezett eventek, nagyon magas fokú védelem, és még persze sorolhatnám.


Ezeken túl miket szeretnél még elérni a szerverrel?

Nyilvánvalóan folyamatosak a fejlesztések, az ötlettől a kivitelezésig. Ez a fejlesztés nagyságától függően időnként meglehetősen sok időt vesz igénybe, de mindenképpen a folyamatos fejlesztés híve vagyok.


Te magad is aktív részese vagy a Team-nek, vagy mindenre van tag aki a csapat többi részével foglalkozik? 

A Team minden esetben folyamatosan csapatmunkában dolgozik, egymással szoros együttműködésben, így természetesen én is, de emellett mindenkinek megvan a jól meghatározott feladata.


A játék biztonságos alapokon fut? Saját vagy bérelt szervergépről?

A játék abszolút biztonságos alapokon fut, a védelemre rendkívül nagy hangsúlyt fektetek. Természetesen saját technikai háttérrel rendelkezem a folyamatos biztonságos működés biztosítása érdekében.


A szerveren vannak olyan item-ek vagy mapok/mobok amik a saját fejlesztéseitek?

Természetesen vannak saját fejlesztések, nem is kevés, hiszen folyamatosan dolgozom az újdonságokon.


Sokakat érdekelhet, hogy a régi 254-es maximum szint miért csökkent csak 250-re?

Ennek nagyon egyszerű a magyarázata: mivel alig van különbség a kettő között, ezért úgy döntöttem, hogy inkább egy kerek számot használunk, így lett 250.

 

És végül záró kérdésként: Mikor várhatók bármi nemű újítások és ezek milyen jellegűek lesznek? Tartogatsz bármi meglepőt vagy nagy újdonságot? 

Folyamatosan várhatók újítások a legkisebbektől az egészen nagyokig. Az új tárgyaktól, moboktól az új pályákig egyaránt. Határidőt nagyon nehéz mondani, hiszen a fejlesztések különböző időigényűek, nem beszélve a pontos beállításokról, hogy teljes mértékben illeszkedjen minden a meglévő játékvilághoz, hozzáértve az alapos tesztelést is.

 

 

Pár Team tagot is megkérdeztünk.. [SGM]Oldar, [GA]Gothar, [GM]Dregan

 

 

[GA]Gothar

 

Mennyi ideje dolgozol a PVP2 csapatában?
Már 2012.08.24-én kezdtem a munkálataim a csapatban. 

 

 

Ha jól tudom valamiféle vizsga szerű szükséges, hogy felvegyenek a csapatba a megfelelő jelentkezésen kívül. Ez mennyire nehéz illetve mik itt a követelmények?

Igen vizsga szükséges, kétszer is. Nehéznek nem nehéz, én 7 éve metinezem, a játékosok segítéséhez szükséges beállítottsággal  és ha tudod az alap kódokat, a szabályzatot, akkor  könnyedén levizsgázhatsz.

 

 

Nagy szigorúságot mutatnak feletteseitek?

Megértőek, de ugyanakkor amit kell, azt megkövetelik, és ez így helyes.

 

 

Záró kérdésként: Szereted a munkád a PVP2-nél?

Igen, nagyon szeretem és sokáig szeretném még folytatni.

 

 

[SGM]Oldar

Kedveli a Team-et és már 4 hónapja dolgozik a csapattal. Emellett pofon egyszerűnek tartotta a már emlegetett vizsgát is..

 

 

Miért kezdtél el GM-ként dolgozni és miért ezen a szerveren?

Nekem egy ismerősöm mondta hogy ezen a szerón játszik és hogy nagyon jó, gondoltam kipróbálom. Kipróbáltam és nagyon tetszik. Először MOD-nak jelentkeztem, aztán megpróbáltam GM-nek is és sikerült. Azóta nagyon jól érzem magam az egész csapattal.

 

Mennyire együttműködő a csapat, jók a tapasztalataid?

Teljes mértékig együttműködünk, ha valaki nincs, vagy nem ér rá, akkor helyettesítjük, megbízunk egymásban és erős barátságok születtek.

 

 

Nagy szigorúságot mutatnak feletteseitek?

Egyáltalán nem. Sőt nagyon barátságosak, viccesek. Szerintem így nagyon jó.

 

Mennyire kell szabálytartónak lenned, minden Team-re vonatkozó szabályt pontosan követsz vagy van amik nem kapnak akkora figyelmet? Itt gondolok például a napi kötelező 3 óra online munkára. Milyen beosztással dolgoztok? Előre megbeszélitek, hogy ki mikor lesz online vagy ahogy jön?

Minden szabályt be kell hogy tartsunk, mind nekem, mind a Team többi tagjának. Mi ezt úgy oldjuk meg hogy, minden héten vasárnap leadjuk a felettesünknek a jelenlétit, amiben le van írva, hogy ki mikor online, és ennek alapján készül a beosztás.

 

Záró kérdésként: Szereted a munkád a PVP2-nél?

Én személy szerint imádok a PvP2-őn dolgozni,  kifogástalan a Team, jó a csapatmunka. 

 

[GM]Dregan

3 hónapja dolgozik a PVP2 csapatában. Szerinte ha szükséges szigorúak a felettesei, de egyet ért velük.

 

 

Miért kezdtél el GM-ként dolgozni és miért ezen a szerveren?

Ez a szerver tetszett a legjobban, és gondoltam kipróbálom, milyen GM-nek lenni , és segítem a munkájukat.

 

Mennyire együttműködő a csapat, jók a tapasztalataid?

Képesek vagyunk együttműködni, nagyon jó  tapasztalataim vannak.

 

 

Szereted a munkád a PVP2-nél?

Igen nagyon szeretem a munkámat a PVP2-nél.

 

Mélyedjünk bele a témába Árnyékangyallal az egyik fórum adminisztrátorral!

 

Árnyékangyal

Miért a fórumon való munkát választottad?

11 éve vagyok a moderátor a szakmában, még akkor kezdtem, amikor a wapos chetek élték a fénykorukat (Megjelentek a feltölthető linkelhető képek, majd később a 3gp videók is. Szóval volt szerencsém végignézni a virágzásukat, és ahogyan megkapták az első weboldalas elérhetőségüket.). Nekem ez az otthonos környezet ebben a világban. Természetesen monotonnak tűnik kívülről, de egy elég érdekes feladat, ami rendkívül tág határok között mozog, nagy odafigyelést igényel. Bár inkább azt mondhatom: ez egy külön "életmód".

 

Ti is részt vesztek a Team munkájában a fórum felülvizsgálatán túl?

Természetesen igen, hiszen nekünk is szükségesek az úgynevezett "terepgyakorlatok", és a csapattal való munka is, hiszen mindenképpen csapatról beszélhetünk: összefonódik a játék és a fórum. Csapatmunka nélkül felborulna a rendszer egyensúlya.

 

Milyen szinten vagytok jelen a csapat életében?

Egy elég jó hangulatú a csapat , nyilvánvalóan napi szinten kommunikálunk. Segítünk folyamatosan egymásnak.  Úgy gondolom, hogy a csapat életének ugyanolyan részét képezzük, mint más csapattag. Legyen az munka, vagy éppen kisebb beszélgetés vagy szórakozás.

 

Köszönöm, hogy elolvastátok, remélem tetszett! Ne felejtsétek el like-olni facebook oldalunkat és látogassatok el többször is a weboldalra!
Facebook: www.facebook.com/MagyarMetin2Szerverek

By: Czimi

Szerverek

2013.04.10 19:53
  A SaveYourself vajon visszatér?   Sokan emlékeznek még a SaveYourself-re. Mindig is kiváló csapattal dolgozott, nagy célokkal. Anno amikor először elindult erős kezdés, kellemes pvm játékmenet jellemezte. Újból visszatér vajon a közösség felé a játék? Alissa a szerver adminisztrátora...
2013.04.03 18:00
  Archon2, újabb hírek és információk! A szerver indulásáról ugyan még most nincs pontos adat, de akár még a nyári szünidő előtt megnyitja kapuit. Kecsegtető dolgokat hallok a készítők felől. Az egyedi fegyver szett, run, boss, mindenkinek felkelti a figyelmét. A maximális szint továbbra sem...
2013.03.18 19:34
  PVP2 OLD, ahogyan régen is szerettük! Kivételesen nem egy old school stílusú szerverre kell gondolni, csak a PVP2 világában! Régen, amikor elkezdtem magam is a játékot, és még küzdöttünk a maximális szintért, a Lélektelen és Arany vértekért. Akkor még nem találtunk a szerveren ennyi tárgyat,...
2013.03.03 12:25
  Archon2! Egy új szerver új élményekkel Összehangolt, hozzáértő csapat állt össze egy szerver elkészítéséhez. Nem az egyedi sablon, hanem valami újdonság a cél. Törekednek az egyediségre és az érdekességre is… Facebook: www.facebook.com/MagyarMetin2Szerverek Az Archon2 (A2) egy pvm/pvp...
2013.01.29 22:58
Minden, amit a PVP2 szerverről tudni érdemes A PVP2 szerver minden érdekességéről olvashattok ebben a cikkben. Készítettünk egy interjút a szerver tulajdonosával és a Team tagokkal, sokmindent megtudhattok, amit még szinte biztosan nem hallottatok a...